مدیر كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعی استان يزد در نشستی درباره برنامه های پیش بینی شده برای هفته كارگر امسال توضیح داد و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

فلاح زاده مدیر كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعی استان يزد در نشستی که با خبرنگاران داشت هفته کارگر را به تمامی کارگران عرص تولید و اقتصاد تبریک گفت .

وی افزود ، روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به عنوان اولین روز گرامیداشت هفته كارگر با عنوان ' روز كارگران و تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ' و ششم اردیبهشت ' روز كارگران و ولایت - تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت ' نامگذاری شده ، حضور شماری از كارگران استان در مرقد مطهر حضرت امام (ره) و دیدار آنها همزمان با سراسر كشور با مقام معظم رهبری پیش بینی شده است.

مدیر كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعی يزد همچنین حضور كارگران در آیین های عبادی سیاسی نمازجمعه استان ،حضور در مسجد حظيره و غبار روبي آرامگاه سومين شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي و حاج شيخ محمدعلي صدوقي امام جمعه فقيد يزد،تجلیل از كارگران جانباز و ایثارگر ، دیدار با خانواده های معظم شهدای كارگر و گلباران مزار ایشان،را از دیگر برنامه های فرهنگی گرامیداشت هفته كارگر در استان يزد اعلام كرد .

سرویس عکس یزدفردا

عکاس : مجید دهقانی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا